Lux South Ari Atoll

T.Csilla / 2023 január

A Lux South Ari Atoll 5* szálloda Malé városától 110 km-re délnyugatra található, és belső járattal vagy hidroplánnal közelíthető meg. Mi a hidroplános transzfert választottuk, mert az atollok látványa a hidroplánnal felülmúlhatatlan. A transzfer tökéletesen megszervezett, és a szálloda várója Malén nagyon kellemes időtöltést nyújt mindenki számára a hidroplánra történő várakozás alatt.

Maga a szállodakomplexum egy hosszú, keskeny szigeten található (1,8 km hosszú, max. 300 m széles). Észak-keleten és délnyugaton vannak a mólók a víz feletti villákkal.

Maga a sziget nagyszerű tengerparti villákkal rendelkezik, amelyek a trópusi kertekben rejtőznek.

A sziget tele van szuper éttermekkel és bárokkal. Van, amelyhez hosszabb sétát kell megtenni, de mi ennek külön örültünk, mert elégettük a kalóriákat! 😊 All inclusive ellátást foglaltunk, mely a sok étterem miatt szintén nagyon jó választás volt. Bár az elején hezitáltunk a félpanzió és az all inclusive között.

Közvetlen tengerparti villát foglaltunk, melyet így utólag sem cseréltünk volna el víz feletti villára. Imádtuk minden percét, amit a villában tölthettünk. A gyönyörű pálmafák elegendő árnyékot adtak napközben, ez fontos volt a gyerekek miatt is, és az óceán látványa és puha homok lebilincselő volt számunkra. Először jártunk a Maldív-szigeteken, de reméljük nem utoljára.

Maguk a szobák nagyon tágasak, a minibár teljesen feltöltött volt.

Még soha nem voltunk nyaralni, ahol az egész személyzet ennyire barátságos, figyelmes és szolgáltatásorientált!!!!! A kertészektől a shuttle-sofőrökön át a kiszolgáló szakembereken, a szakácsokon és pultosokon át a takarítószemélyzetig: mindenhol barátságosan és udvariasan szolgáltak ki minket, és SOHA nem volt az a benyomásunk, hogy ez erőltetett lett volna.

Ha szereted az ázsiai, arab, indiai stb. konyhát, itt megéri a pénzed!!!!!! Ritkán láttunk ilyen gazdag, friss, változatos büfét és menüt, és csak sajnáljuk, hogy túl rövid volt a tartózkodásunk ahhoz, hogy mindent kipróbáljunk. És ami még figyelemre méltó: all inclusive-t foglaltunk. Sok más üdülőhelyen a bárokban az italok nem keverednek az eredeti alapanyagokkal és/vagy nem szerepelnek benne az all inclusive ellátásban. Itt viszont a legjobb italokat tudtuk élvezni és az italok minősége mindig megfelelő volt.